Skip to main content

Placebo

Sometime I think, the almighty god would appear and ask me for a wish but certainly I find myself erased. Yes, my mind becomes eccentric for me but when I wish for a eminence wish I used to find myself with nothing except the air, the silent air which inhabits me. 

A loud excitement like a gust of air  really kills me everyday, every hours of day  and I used to hold the earth groaning to stop its movement because I am being left alone. I can only know the latent bitter truth of my life. I remember, I was here to be on a marathon, I ran and ran but when I came to the veracity I found myself in a walk, just alone, just like exiled and just like the air of water well.

I am tired of these dogma of life. Sometimes when I find "some said or some great people said" , I detest them, thinking who the hell made then great and start to make a house of ash with an imagination that I'll go to the roof and roar for my greatness but who cares, the thing they can only do is to wake me up from my incomplete dream coz they know that even a single drop of water can let me down. It is me, inside me, who is obsessed scattered into pieces and need a placebo.

Comments

Popular posts from this blog

पुतली

म खोज्दै थिए आफ्नो अस्तित्व , जहाँ झुसिल्किरो भनेर हेपिएको म अनायासै सुन्दरताको प्रतीक कसरी भए । तर अझैपनि मैले आफुलाइ सम्हाल्न सकिन , पुतली भनेर मैले प्रसंशाको पात्र हुने मौका पाए या निर्जिब खेलौना सङ मलाइ तुलना गरिएको हो । हो म त्यै झुसिल्किरो हु जस्लाइ बेवास्ता गरेर छोडिएको थियो , त्यै झुसिल्किरो हु जस्को स्पर्सदेखी सबै डराएर छेउ पर्न चाहेनन , हो म त्यै झुसिल्किरो हु जसलाइ हेक्का पनि थिएन कि कुनै दिन म पनि एउटा सुन्दर पुतली हुन सक्छु भनेर । सुन्दा र हेर्दा कति राम्रो "पुतली" तर मेरो बेदना ती कलिला मुनाहरुलाइ मात्रै थाह छ , ति पातहर्लाइ मात्रै थाह छ र मलाइ स्पर्श गर्ने ती स्वच्छ शितका थोपाहरुलाइ मात्रै थाह छ ।  हो मैले मेरा बेदनाहरु ती सुन्दर फुलहरुसङ पोखेको छु जस्ले मेरो शोभा बडाएका छन । थाह छैन हिजोको झुसिल्किरो आज पुतली त बन्यो तर भोलि म पुतली रहुला नरहुला, मेरा सुन्दर पंखहरु रहलान नरहलान , भोलि ती फुलहरु जस्लाइ मैले मेरो बेदना पोखेको छु जोसङ मैले मेरा भावनाहरु साटासाट गरेको छु उनिहरुले साथ देलान नदेलान । खुसी छु त केबल पुतली हुन पाएर , जहाँ झुसिल्किराको बारे बुझ्ने

यि त सब भन्ने कुरा न हुन ।

तिम्रा लागि ज्यान दिन्छु तिमी मेरो मनको राजा ,,,,, यि त सब भन्ने कुरा न हुन ।  राम कृष्णको त्यो मधुर भावमा डुबिरहेको थिए म । लग्थ्यो भखरैमात्रै प्रेम मा धोका पाएर भौतरिरहेको यात्री हु । भनिन्छ नि धोका या दु: ख पाएपछी मनिस ले जिवन को अर्थ बुज्छ रे, त्य्ही भएर होला प्रेम-माया जस्तो पबित्र बन्धन्मा पनि धोका भन्ने पटो राखिएको ।   साच्चै नै प्रेम शब्दको सही अर्थ अझै पनि बुज्न सकिएन । साएद स्कूल मा पड्दा बेग्लै बिसए बनाएर पडाएको भए म पनि प्रेम मा बिद्द्वन हुने थिए होला तर पछी साथीहरुले भनेपछी थाह भयो , यो त बैकल्पिक रहेछ्, आफैले पड्ने र बुझ्नुपर्ने । आज अन्ज्रेजी समय अनुसार फेब्रुअरी १४ यानी प्रेम दिवस । तर थोरैलाई मात्रै थाह होला कि आज युटुब्ले एक दसक पुरा गरेको दिन भनेर । आजका युबहरुले दशै तिहारमा रमाउन छोडिसके तर प्रेम दिवस अति नै रमाइलो गरेर मनौछन । दशै पनि लग्भ्ग एक हप्ता नै हुन्छ र प्रेम दिवस को रमाइलो पनि एक हप्ता नै तर आज सम्म आइपुग्दा दशै भनेको बुडाखाडाले मात्रै मनाउने पर्व भैसक्यो । बाल्बालिका पनि रमाउछन , मामाघर मा टिका लगाएर पैस पाइन्छ भनेर अनि नया लुगा लगाउँन पाइन्छ भनेर तर हा

क्वारेन्टाइनले बनाएको सम्बन्ध

"क्वरेन्टाइनको बेला म भन्डारी गाउँमा बसेको थिए, मेरो पुर्ख्यौली गाउँ । धित मरुन्जेल काफल खाइयो यसपाली " उ गफ दिदै थियो साथिहरुको जमातमा । मलाई भने भन्डारी गाउँ  सुन्ने बित्तिकै उनको याद आयो । कुशुम भन्डारी । घर उनको प्रदेश न. ६ । क्वारेन्टाइनले सुरु गरेको त्यो सम्बन्ध मेरो आखामा फ्लयासब्याक जसरी आउन थाल्यो । कोरोना भाइरस को कारण होम क्वारेन्टाइनमा थिए म पनि । पुरै दुनिया क्वारेन्टाइन र आइसोलेसनमा थियो भन्दा पनि फरक पर्दैन । ब्याक्ग्राउन्डमा चिसापानीको सस्पेन्सन बृज अनि फोटोको एक कुनामा चिसापानीको चिसो हावालाइ स्पर्श गर्दै खिचिएको उनको आकृति । प्रोफाइल फोटोमै निधारमा चिटिक्क परेको टीका, कर्ली कर्ली कपाल अनि प्वाउट गर्दै खुम्च्याइएको मुख । फेसबुकमा रिक्वस्ट देखे, चिसापानीको त्यो पुल देख्ने बित्तिकै कोइ चिनेकै मान्छे हुनुपर्छ भनेर रिक्वेस्ट एसेप्ट गर्न प्रोफाइल खोले । एउटा अर्को फोटो अप्लोड गरिएको थियो , ठूलो चस्मा लगाएर लिइएको सेल्फी, कुन चै इडिटिङ एपको कमाल थियो त्यो कुन्नी , हिउँ झै गोरि देखिएकी थिइन उनी । रिक्वय्सट एसेप्ट गरे । मेसेन्जरमा हरियो सिग्नल देखायो । "हाइ